Zwroty

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, to zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot jest możliwy tylko w przypadku, jeżeli nie był on użytkowany,skręcany oraz w żaden sposób nie jest zniszczony. Produkt należy odesłać na własny koszt dowolną firmą kurierską w oryginalnym opakowaniu (bądź zastępczym) , które rownież nie może być zniszczone. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki.

Instrukcja zwrotu towaru:

KROK 1. PRZYGOTUJ TOWAR DO TRANSPORTU

-Spakuj mebel w karton, zabezpieczając również wszystkie elementy wewnątrz paczki.

-Pamiętaj, że paczka przygotowana dla kuriera musi być zabezpieczona przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu.

-Jeżeli masz wątpliwości dotyczące pakowania, to skontaktuj się z nami, chętnie doradzimy jak to zrobić.

-UWAGA! Jesli źle zabezpieczysz produkt i ulegnie znieszczeniu, nie będziemy mogli zwrócić Ci pieniędzy.

KROK 2. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Wypełnij poniższy formularz zwrotu. prześlij go na adres mailowy

reklamacje@jumeble.pl

Krok 3. WYSYŁKA

Wyślij produkt dowolnym kurierem na nasz magazyn

ZWROT NALEŻNOŚCI

Kurier odebraną od Ciebie przesyłkę dostarczy na nasz magazyn - tam zarejestrujemy zwrot i sprawdzimy produkty. Należność zwracamy najpóźniej do 14 dni od dostarczenia Twojego produktu na magazyn. Kwota będzie pomniejszona o znany Ci koszt paczki zwrotnej.

Prawo do zwrotu zamówienia przysługuje klientom indywidualnym, którzy nie podali NIP swojej działalności i nie dokonali zakupu na fakturę.

Bezpieczeństwo i Gwarancja

Nasza firma dostarcza wysokiej jakości meble w przystępnych cenach. Sprzedawane produkty są nowe, w oryginalnym opakowaniu. Udzielamy 24 miesiecznej gwarancji na asortyment.

Gwarancja

Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem zakupu towaru. Rachunek jest dokumentem potwierdzającym gwarancję, na podstawie którego mogą Państwo reklamować produkt. Prosimy wydrukować i zachować rachunek w razie potrzeby. Kupujący musi sprawdzić towar w momencie dostawy. Wszelkie usterki należy niezwłocznie zgłaszać w formie pisemnej. Wszystkie nowe zamówienia są objęte gwarancją przez okres 24 miesięcy. W ramach gwarancji, kupujący ma prawo do bezpłatnej naprawy, jeśli dostawca nie wymienia produktu na nowy. Różnice w kolorze, nieprawidłowości w strukturze drewna i tzw. pęknięcia włoskowate są naturalne i w ramach zakupu są akceptowane przez kupującego.

Jeżeli chcesz złożyć reklamację wypełnij formularz i wyślij go na naszego maila

reklamacje@jumeble.pl

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć