Zwroty
Jeśli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, to zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot jest możliwy tylko w przypadku, jeżeli nie był on użytkowany,skręcany oraz w żaden sposób nie jest zniszczony. Produkt należy odesłać na własny koszt dowolną firmą kurierską w oryginalnym opakowaniu (bądź zastępczym) , które rownież nie może być zniszczone. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki.
Instrukcja zwrotu towaru:
KROK 1. PRZYGOTUJ TOWAR DO TRANSPORTU
-Spakuj mebel w karton, zabezpieczając również wszystkie elementy wewnątrz paczki.
-Pamiętaj, że paczka przygotowana dla kuriera musi być zabezpieczona przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu.
-Jeżeli masz wątpliwości dotyczące pakowania, to skontaktuj się z nami, chętnie doradzimy jak to zrobić.
-UWAGA! Jesli źle zabezpieczysz produkt i ulegnie znieszczeniu, nie będziemy mogli zwrócić Ci pieniędzy.
KROK 2. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Wypełnij poniższy formularz zwrotu. prześlij go na adres mailowy
reklamacje@jumeble.pl
Krok 3. WYSYŁKA
Wyślij produkt dowolnym kurierem na nasz magazyn
ZWROT NALEŻNOŚCI
Kurier odebraną od Ciebie przesyłkę dostarczy na nasz magazyn - tam zarejestrujemy zwrot i sprawdzimy produkty. Należność zwracamy najpóźniej do 14 dni od dostarczenia Twojego produktu na magazyn. Kwota będzie pomniejszona o znany Ci koszt paczki zwrotnej.
Prawo do zwrotu zamówienia przysługuje klientom indywidualnym, którzy nie podali NIP swojej działalności i nie dokonali zakupu na fakturę.
Bezpieczeństwo i Gwarancja
Nasza firma dostarcza wysokiej jakości meble w przystępnych cenach. Sprzedawane produkty są nowe, w oryginalnym opakowaniu. Udzielamy 24 miesiecznej gwarancji na asortyment.
Gwarancja
Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem zakupu towaru. Rachunek jest dokumentem potwierdzającym gwarancję, na podstawie którego mogą Państwo reklamować produkt. Prosimy wydrukować i zachować rachunek w razie potrzeby. Kupujący musi sprawdzić towar w momencie dostawy. Wszelkie usterki należy niezwłocznie zgłaszać w formie pisemnej. Wszystkie nowe zamówienia są objęte gwarancją przez okres 24 miesięcy. W ramach gwarancji, kupujący ma prawo do bezpłatnej naprawy, jeśli dostawca nie wymienia produktu na nowy. Różnice w kolorze, nieprawidłowości w strukturze drewna i tzw. pęknięcia włoskowate są naturalne i w ramach zakupu są akceptowane przez kupującego.
Jeżeli chcesz złożyć reklamację wypełnij formularz i wyślij go na naszego maila
reklamacje@jumeble.pl